Internetowe Forum Policyjne

Glino Pomóż sobie sam... ! 

logo
. Witamy na Internetowym Forum Policyjnym  !    
.
.
.
Menu główne
.
Strona Główna
Forum
Regulamin i RODO
Przepisy dla policjantów
Dodaj news
Do pobrania
Linki WWW
Bank Niebieskiej Krwi
IFP Pomaga
Czat IFP
Szukaj
Księga Pamięci

Zaloguj
.

Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał dodatkowe przywileje jak np. konfigurowanie wyglądu strony, wysyłanie komentarzy z twoim imieniem i wiele innych.

Problemy z logowaniem?

Szukaj
.

.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
rockuOffline
Temat postu: Motocykle - przeciskanie między samochodami  PostWysłany: 25 Paź 2006 - 00:23

Zawód: student
Status: Offline
Witam,
jestem kierowcą i często stojąc w korku obserwuję motocyklistów którzy "na styk" przeciskaja się między samochodami. Czy takie działanie jest zgodne z prawem drogowym? Nawet jeśli nie jest, to czy w praktyce zdarza się by policjant ukarał takiego motocyklistę mandatem?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
jaca11Offline
Temat postu: Motocykle - przeciskanie między samochodami  PostWysłany: 25 Paź 2006 - 07:28

Zawód: emeryt
A jak stoisz w tych korkach, to masz policjanta w zasięgu wzroku, który w tym korku byłby w stanie dotrzeć do tego motocyklisty.

Ekuś
Temat postu: Motocykle - przeciskanie między samochodami  PostWysłany: 25 Paź 2006 - 08:28
Forum Admin

Zawód: exanioł
rocku napisał(a):
Nawet jeśli nie jest, to czy w praktyce zdarza się by policjant ukarał takiego motocyklistę mandatem?

W praktyce nie zdarza się by policjant nakładał grzywnę w postaci mandatu karnego za czyny nie będące wykroczeniem (bo po co mu to Szeroki uśmiech)
Sam sobie zaprzeczasz... Skoro nie jest wykroczeniem to jak ukarać? Za co? Szeroki uśmiech
A tak na poważnie:
Cytat:
Oddział 5
Wymijanie, omijanie i cofanie