Internetowe Forum Policyjne

Glino Pomóż sobie sam... ! 

logo
. Witamy na Internetowym Forum Policyjnym  !    
.
.
.
Menu główne
.
Strona Główna
Forum
Regulamin i RODO
Przepisy dla policjantów
Dodaj news
Do pobrania
Linki WWW
Bank Niebieskiej Krwi
IFP Pomaga
Czat IFP
Szukaj
Księga Pamięci

Zaloguj
.

Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał dodatkowe przywileje jak np. konfigurowanie wyglądu strony, wysyłanie komentarzy z twoim imieniem i wiele innych.

Problemy z logowaniem?

Szukaj
.

.
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
jacekcbOffline
Temat postu: Dziwna sprawa z wiatrówką prosze o pomoc doświadczone osoby  PostWysłany: 17 Lip 2007 - 04:20

Status: Offline
Witam

Proszę szanownych kolegów o jakieś porady prawne i pomoc w tej sprawie.

Jestem laikiem w temacie wiatrówek. Kupiłem broń w sklepie licencjonowanym w Warszawie dnia 14.07.2007 r. (bron nie przekracza 16 J według producenta, czyli nie jest bronia pneumatyczna wedle ustawy i można z niej strzelać gdzie się chce tak aby nie powodować zagrożenia (nie mówie tu a ulicach ale o łakach polanach itp.). Posiadam na tą broń wszystkie wymagane dokumenty faktura imienna, karta gwarancyjna pudełko itp. Dnia 15.07.2007 r. udałem się wraz z rodziną (syn , żona , teściowa, oraz pies) na piknik postanowiłem zabrać ze sobą wiatrówkę aby ustawić lunetę i strzelić kilka razy do puszek i wypróbować wiatrówkę na którą zbierałem pieniązki przez kilka miesięcy. Wybrałem miejsce dość odludne tak aby nie stanowić zagrożenia dla innych ludzi oraz zwierząt itp Teraz wytłumaczę na czym polega problem. Ten odludny teren praktycznie ciężko dostępny dla obywateli są to łąki i pola uprawne w okolicy lotniska warszawa Okęcie. Niestety pech chciał że nie pomyślałem że mogę stanowić zagrożenie w inny sposób mian