Internetowe Forum Policyjne

Glino Pomóż sobie sam... ! 

logo
. Witamy na Internetowym Forum Policyjnym  !    
.
.
.
Menu główne
.
Strona Główna
Forum
Regulamin i RODO
Przepisy dla policjantów
Dodaj news
Do pobrania
Linki WWW
Bank Niebieskiej Krwi
IFP Pomaga
Czat IFP
Szukaj
Księga Pamięci

Zaloguj
.
 



 


Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał dodatkowe przywileje jak np. konfigurowanie wyglądu strony, wysyłanie komentarzy z twoim imieniem i wiele innych.

Problemy z logowaniem?

Szukaj
.


.

Warunki używania dla serwisu Internetowe Forum Policyjne oraz klauzula informacyjna


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych

Zależy nam, abyś wiedział/a, że wszystko co robimy to działania na rzecz społeczności. Dlatego w związku z wchodzącym w życie rozporządzeniem dotyczącym ochrony danych osobowych (RODO) pragniemy dopełnić obowiązku informacyjnego i poinformować Cię o tym zgodnie z zapisami tego rozporządzenia.

Forum ifp.pl to społeczność ludzi związanych z policją. Jesteśmy niezależni od sponsorów i przesiębiorstw, a administratorem Twoich danych są administratorzy tej społeczności. Domena forum jest własnością prywatną, a usługi serwerowe są opłacane z prywatnych środków. Forum jest w pełni inicjatywą prywatną i nie prowadzi żadnych działań o charakterze marketingowym ani komercyjnym.

Podczas zakładania konta podałeś/aś nam swój adres e-mail oraz wybrałeś/aś pseudonim, czyli nick.

Jak się z nami skontaktować?
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych podanych przez użytkownika w ramach utworzonego konta należy kontaktować się poprzez adres email poczta@ifp.pl. Informujemy, że skorzystaliśmy z prawa do niepowołania inspektora danych osobowych.

Cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych
Twoje dane mogą być wykorzystane w celu umożliwienia uczestnictwa w naszej społeczności:
- wysyłania informacji np. o odpowiedziach w wątkach, które wybierzesz
- wysyłania powiadomień o otrzymanej prywatnej wiadomości
- wysyłania wiadomości od moderatorów
Ustawienia możesz zmienić w panelu administracyjnym swojego konta użytkownika. Podstawą prawną tych działań jest Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017 poz. 1219), art. 172 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800) oraz wiążący się z utworzeniem konta art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia RODO (2016/679).

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do posiadania konta użytkownika i realizacji wyżej wskazanych celów. Jeśli nie chcesz uczestniczyć w społeczności możesz wystąpić o usunięcie konta użytkownika.

Okres przechowywania Twoich danych osobowych
Twoje dane przetwarzane są do momentu usunięcia konta. W każdej chwili możesz zgłosić chęć usunięcia konta na adres podany powyżej. W momencie usunięcia konta dane przestają być przetwarzane w bazie głównej, a z kopii bezpieczeństwa znikną w ciągu 3 dni od daty usunięcia konta.

Twoje uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Masz prawo do otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Masz prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, co może oznaczać usunięcie konta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie rejestracji konta przed wycofaniem zgody. W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane, przysługuje Ci prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w powszechnie używanym formacie. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw skontaktuj się z nami - dane kontaktowe podaliśmy powyżej. W związku z wejściem w życie rozporządzenia RODO z dniem 25 maja 2018 roku modyfikacji ulega regulamin naszej społeczności.

Kto może być odbiorcą Twoich danych?
Twoje dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom. Technicznie strona umieszczona jest na serwerze w profesjonalnej serwerowni zlokalizowanej na terenie Polski, co zapewnia bezpieczeństwo fizyczne i techniczne. Nie wymagamy byś podał/a swoje dane personalne w postaci imienia i nazwiska, dbamy o Twoją prywatność. Jednocześnie prosimy, abyś rozsądnie gospodarował/a swoimi danymi osobowymi - nie rozpowszechniaj ich w sposób byle jaki i udostępniaj z głową.

Jak widzisz niewiele wymagamy i wiele oferujemy. Nie ma się zatem o co martwić, ciesz się razem z innymi użytkownikami, bądź czynnym uczestnikiem społeczności.

WARUNKI UŻYTKOWANIA SERWISU

I. WSTĘP

Internetowe Forum Policyjne jest inicjatywą prywatną mającą na celu poprawę komunikacji pomiędzy policjantami. Utrzymywanie i zarządzanie forum jest działalnością prospołeczną grupy osób zwanych potocznie "Dyrekcją IFP" oraz Sympatyków IFP i nie jest zależne od strony służbowej, więc wszelkie uwagi i zastrzeżenia będą rozpatrywane wyłącznie jako wolne wnioski. Internetowe Forum Policyjne nie jest "Wirtualnym Komisariatem" więc wszelkie informacje o czynach zabronionych należy zgłosić we właściwej miejscowo lub najbliższej jednostce Policji. Użytkownik zakładający konto na Internetowym Forum Policyjnym godzi się na przestrzeganie zasad ustalanych przez administratora forum (Regulaminu), a w szczególności do zasad prowadzenia dyskusji podlegającej moderacji *).

II. ZASADY

  1. Na portalu www.ifp.pl nie są świadczone usługi w myśl przepisów Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Na forum obowiązuje zasada, jeden problem/zagadnienie = jeden temat na forum.
  3. Dyskusje prowadzone są pomiędzy użytkownikami, a nie o użytkownikach. Personalne odnośniki mogą dotyczyć wyłącznie wypowiedzi innego użytkownika, a nie być "oceną" jego osoby. Wszelkie personalne "uwagi" dotyczące osoby, należy wymieniać korzystając z PW.
  4. Tematy zdublowane lub nie związane z działem forum, będą przenoszone lub usuwane bez konsultacji z autorem postu.
  5. Posty nic nie wnoszące do dyskusji (floodowanie) będą usuwane bez ostrzeżenia i tłumaczenia autorowi (np. "zgadzam się z przedmówcą", "nie zgadzam się", "też jestem za", "ale fajne" itp.).
  6. Emotikony i uśmieszki są dla ludzi, ale nie wolno ich nadużywać!
  7. Należy przestrzegać zasad pisowni obowiązujących w języku polskim oraz zasad określonych NETykietą, dobrego wychowania i kultury wypowiedzi. Obowiązuje więc całkowity zakaz używania słów wulgarnych.
  8. Nie należy cytować postów w całości, a szczególnie wtedy gdy odpowiadamy bezpośrednio pod tym postem.
  9. Użytkownik pisząc na forum godzi się, że treści zawarte w postach stają się własnością portalu i nie mają zastosowania przepisy ustaw szczególnych w zakresie prawa własności.
  10. Zabroniony jest spam i nieuzgodniona z administratorem reklama.
  11. Zakaz umieszczania treści mogących naruszać obowiązujące przepisy prawne.
  12. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
  13. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jednego użytkownika. W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z administratorami pod adresem poczta@ifp.pl.
  14. Uczestnictwo w działalności forum i portalu odbywa się na zasadzie dobrowolnej rejestracji użytkownika i nie zostaje nawiązany z właścicielem forum żaden stosunek zależności prawnej.
  15. Korzystanie z forum jest bezpłatne dla użytkownika i nie ma on prawa żądać zadośćuczynienia w sytuacji zaprzestania pisania na forum w przypadku podjęcia takiej decyzji z własnej woli lub w przypadku usunięcia przez administratora.
  16. Zarejestrowany użytkownik zgodnie z obowiązującymi przepisami ma prawo do usunięcia własnego konta z forum zgłaszając to administracji forum.
  17. Wpisy, uwagi dokonane przez administratorów pomarańczowym kolorem czcionki i moderatorów zielonym kolorem czcionki są uwagami administracyjnymi i nie podlegają jakiejkolwiek dyskusji. Posty zawierające treści odnoszące się do takich uwag będą usuwane.
  18. Użytkownik, który poczuje się dotknięty treścią korespondencji prowadzonej na PW ma prawo wystąpić do Administracji forum ze skargą na autora takich treści.
  19. Regulamin obowiązuje od chwili opublikowania go na portalu i może ulec zmianie.
  20. Każdy użytkownik wraz z rejestracją na portalu akceptuje jego regulamin.
  21. W przypadku zmiany regulaminu wprowadzone zapisy obwiązują także dotychczas zarejestrowanych użytkowników.
  22. Administrator portalu www.ifp.pl nie ma obowiązku powiadamiania zarejestrowanych użytkowników o zmianie zapisów regulaminu.
  23. Regulamin portalu znajduje się w każdym dziale forum jako ogłoszenie.

III. MODERATOR

  1. Dba o właściwy przebieg dyskusji na forum.
  2. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do moderacji (zmiany treści, usunięcia) postów bez podania przyczyny.
  3. Ma prawo zwracać uwagę i upominać użytkowników do zachowania zgodnego z powyższym regulaminem lub zasadami netykiety.
  4. Ma prawo wnioskowania do Administratora o nałożenie kary na użytkownika w przypadku nie stosowania się do powyższych zapisów regulaminu.

IV. ADMINISTRATOR

  1. Nadaje i odbiera uprawnienia, rangi jak również przyznaje ostrzeżenia i bany.
  2. Nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego lub e-mail.
  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych postów na forum. Pełną odpowiedzialność prawną ponosi autor wypowiedzi.
  4. Decyzje administratorów są ostateczne i nieodwołalne.
  5. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

V. BAN

  1. Następuje po nagminnym łamaniu regulaminu przez użytkownika i nie stosowania się do upomnień Moderatorów i Administratorów lub po szczególnie rażącym wpisie związanym z ubliżaniem, poniżaniem bądź dyskredytowaniem innych osób. Ban może nastąpić także po rozpatrzeniu skargi użytkownika, a dotyczącej otrzymywanej na PW korespondencji.
  2. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick oraz adres IP.
  3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator.
  4. Nie jest wymagane powiadomienie użytkownika o powodach nałożenia Bana.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Jedynymi reprezentantami Internetowego Forum Policyjnego jako internetowej platformy informacyjno-komunikacyjnej są administratorzy i moderatorzy oraz osoby wyłonione przez nich spośród użytkowników. Jednocześnie zaznaczyć należy, że nie uzurpują sobie oni praw do reprezentowania środowiska policyjnego w protestach, akcjach, negocjacjach ze stroną służbową. Internetowe Forum Policyjne nie posiada osobowości prawnej dającej możliwość występowania w imieniu środowiska policyjnego ani żadnej innej grupy osób. Bez zgody administratorów Internetowego Forum Policyjnego zabrania się wykorzystywania znaku graficznego www.ifp.pl. Projekt został wykonany przez użytkownika Roztroopek, który zastrzega wszelkie prawa autorskie do tego projektu.

*) Moderacja - egzekwowanie postanowień Regulaminu jeszcze przed opublikowaniem treści, poprzez zatwierdzenie, edycję lub całkowite kasowanie wpisów. Napisany post oczekuje na akceptację moderatora forum.


Aktualizacja - 25 maja 2018 roku


.

Wypowiedzi na forum pozostają indywidualnymi opiniami ich autorów i nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Kanał RSS Internetowego Forum Policyjnego Korzystanie z portalu Internetowe Forum Policyjne oznacza akceptacje regulaminu
Logo witryny podlega prawnej ochronie i zabrania się wykorzystywania go bez zgody autora.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.